söndag 31 maj 2009

Week(end)

Fredag:
1. Såg syrrans musikal. Fett bra, hon äger.
2. Tänkte springa sjukt långt och vara jättehurtig. Sprang 400 meter och gick på promenad med hunden istället.

Lördag:
1. Tänkte komma upp i tid, går upp vid 11.
2. Rensar ogräs (as you might have noticed...)
3. Dricker bärs o har mig med de gamla godingarna från berg mfl. Utgång etc. Typiskt skön lördagkväll. Fille har dålig tjejsmak.

Söndag:
1. Mors dag. Blommor, frukost på sängen etc. Sovit 3,5h. Tar en powernap vid 9.30 på morgonen i ren desperation.
2. Trädgårdsarbete. Trädgårdsarbete. Ogräs. Trädgårdsarbete. Trädgårdsarbete.
3. Jag däckar av utmattning. Trädgårdsarbete är banne mig det jobbigaste som finns.
4. Hänger vid datorn för första gången sen i fredags natt, typ. Känner mig fett populär. Känner mig ännu mer stressad. Känner mig framförallt helt sjukt trött. Det här kommer bli en lång vecka.

Inga kommentarer: