måndag 7 september 2009

Okej? (en historia om vuxenpoäng)


"Oj, nu fick jag visst å göra igen. Todo-listor ja, lets make some todo-lists bitch. Oj, 4 st. Skitsamma. Blir säkert mer överskådligt så. Men okej: jag klarar av att pricka av 4 saker ikv? Kanske betala de där räkningarna som skulle varit betalda förra veckan? Jag tror så. Eller nae förresten, jag måste ju prioritera det där roliga webbshop för studentmössor-projektet? Har ju trots allt deadline på fredag. Måste väl ändå gå före med roligt nytt projekt? Eeh ja. Daaa. Jag får betala de där imorrn då helt enkelt. Kanske. Har jag ens pengar på kontot? Hmm, man kanske skulle köpa en sån där spikmatta?"

Såhär låter det i mitt huvud just nu. Jag har å göra. Lite produktivare än vanligt. Men ändå lite, lite för mycket att göra gentemot vad min produkvitet orkar med. Så vad säger ni: glömma våra synder o fika bort hela kvällen imorrn?

Inga kommentarer: