måndag 26 oktober 2009

ListAnton

1. hade en 5h monsterfika med Karin, som jag inte träffat på över 2 år (OMG!). En kär gammal vän som jag egentligen inte alls känner så väl. Men klart att vänskapen ska hållas igång, när man vet att man alltid har skoj ihop!

2. känner mig sliten, dels pga mycket jobbande (och stressande) men även pga en ihängande förkylning & allergi. Ska nog ta det lite chill på jobbet i veckan och varva ned lite. Så, är helt klart öppen för lunch etc ;)

3. alla "småungar" har ju lov den här veckan och det visar sig att jag tydligen känner en massa "småungar", för nu har jag bestämt en massa såna dejts i veckan med en massa trevligt folk. Typiskt massa massa i den meningen.

4. Fick Sofias playlist idag. OMG. Bästa på länge.

5. Funderar på om en sväng till gymmet, lite El Basement-häng & lite söööftande hägrar imorrn. Kan nog bli så.

With love,

Anton

Inga kommentarer: