måndag 19 oktober 2009

Några saker (gillar listor)

1. pga min bajstelefon (vem vill ge mig en iphone?) så kan jag inte längre fotoblogga längre (verkar det som). Alltså gör jag den här bloggen nu officiellt till en blogg där inlägg utan sneda bilder med dålig kvalitet även förekommer. Hoppas dock få igång min nikon d60 för lite bilder nån dag också, måste bara hitta laddaren!

2. om nån missat att jag är trött på att åka tåg, så vet ni det nu.

3. om nån missat att jag är helt insnöad på jobb för tillfället, så vet ni det nu. Sorry 'bout that. Men om nån vill få mig på andra tankar över en öl eller latte nån dag, snälla säg till. Jag drömmer t.o.m. om Twingly, Twitter, konferenser & X2000 nuförtiden :S.

4. nya tishor från threadless.com. Wiiieeee!

5. Kan inte komma ifrån det, den här låten är ju typiskt bra!


Inga kommentarer: