söndag 13 februari 2011

London, baby!

Middag på The Prince Regent.


Mingel, föreläsningar och paneldebatt (av hög kvalitet! *förvånad*). Elaine och jag blev "tokinspirerade"!

Party! Mahiki. Grymt coolt ställe. Mycket party överlag på resan, dagen efter på Whisky Mist. En suddig bild när jag pekar in i kameran finns hos Isabella Löwengrip aka Blondinbella. Bra krök!


Wilson Creative efter ett par kistor fyllda med alkohol.


Martin da man tog emot oss på Spotify-kontoret.


Fotografering i Spotify-lobbyn. Dagen före hade Ashton Kutcher och Demi Moore gjort detsamma. Schtek.


Smarta @henrikt hade råkat åka till Sthlm när vi hade åkt till Lndn, så han fick hålla sin föreläsning och frågestund via videokonferens (Tandberg FTW!).

Fredrik (arrangör & initiativtagare), David och EricAtomico-kontoret (Skypegrundarnas riskkapitalbolag).

Virvelflicka aka Emma Johansson från Kavat. Eller tjejen med samma namn som min syrra, helt enkelt.


Eric testar hörlurar på Apple Store. #research


... och jag med, förstås. Nog första gången någonsin Eric ser gladare ut än mig på ett kort. #gamechanger


Regent Street.

Good evening sir, one pint of your best bitter and a burger, please.

Inga kommentarer: