söndag 25 september 2011

Den episka Bokmässan 2011

I lördags morse när vi kom hem, jag och Rikard (som jag bodde hos), tänkte vi inte ge upp i det första laget. Så Rikard öppnade champagne kl 04. Kl 7 lade vi oss, efter att "nä nu kan vi ju inte ge upp - lets dricka upp det sista!"-skrattat och pratat Rikards köp av Strumpgalen.se. Galet.
I fredags kväll drack jag öl och festade med den här roliga tjejen - Emmy.
... Samt med Leo, som det var kul att lära känna lite bättre.
 Icke att förglömmas, från i fredags, Karinkomet! Grymmaste tjejen!
 För att inte tala om de här två killarna - Rikard och Anders. Två av mina största idoler. Alltid en ynnest att få umgås med dem.
I fredags fikade jag med gamla Linköpingsvännerna Elina, Carro och Julia. Underbart är alldeles för kort men jägarns så trevligt det var.
 I torsdags hade jag en underbar dag tillsammans med Joanna (och mot slutet lika härliga Cecilia) innehållandes räkmacka, många mingel, roliga människor och väldigt givande diskussioner. Avslutades med trevlig finmiddag på Meet samt det obligatoriska festandet på Park.
Helt enkelt - en helg utan dess like. Vi ses på Bokmässan 2012!

Inga kommentarer: